Jak na wiosnę schudnąć bez diety? [SPRAWDZONE RADY]

Jak na wiosnę schudnąć bez diety? [SPRAWDZONE RADY]
Fot. thinkstockphotos.com

Diety często nie przynoszą zamierzonego efektu. Myśl o odchudzaniu sprawia też, że chodzimy bardziej głodni. Dlatego przed wiosną należy wprowadzić w życiu kilka ważnych zasad, które pozwolą nam zrzucić parę kilogramów bez przykrej diety.

Jak schudnąć na wiosnę? Zamiast znów przechodzić na kolejną głodówkę, wystarczy wprowadzić w czyn kilka zasad, które naprawdę mogą odmienić nasze życie i wspomóc nasze odchudzanie. Przede wszystkim ogranicz cukier. Odstaw słodycze, biały cukier zamień na brązowy, a zamiast dwiema łyżeczkami - posłodź kawę jedną łyżeczką.

Co jeść, by schudnąć?

Nie zapominaj o jedzeniu zdrowych tłuszczy. Sięgnij np. łososia. Unikaj białych węglowodanów – biały makaron zamień na razowy, biały ryż na ciemny. Zwiększ porcję zielonych warzyw. Jeśli masz podjadać, pokrój sobie ogórka. Pij dwa, a najlepiej trzy litry wody dziennie. Jeśli czujesz głód, wypij szklankę wody.

Jak łatwo schudnąć na wiosnę?

Każdy poranek zaczynaj od szklanki ciepłej wody z cytryną – to oczyści twój organizm i przyspieszy metabolizm. Ruszaj się. Zamiast jeździć windą, wejdź na trzecie piętro schodami. Nie lubisz ćwiczyć? Potańcz w domu 10 minut. I najważniejsze: nigdy nie dojadaj do końca serwowanych dań. To niesamowite, że wprowadzenie tylko kilku zmian może sprawić, że w ciągu miesiąca możesz zdrowo i bez efektu jogo zgubić nawet 2, 3 kilogramy.

Powiązane artykuły