Jak przejść na niższy pakiet NC+? Jak obniżyć opłaty w ramach NC+?

Jak można przejść na niższy pakiet w telewizji NC+? Trzeba to dobrze przeanalizować, ponieważ oferta przygotowana przez NC+ dla stałych klientów przewiduje pakiety o tej samej wartości co uprzedni pakiet. A czasem możesz nawet zapłacić więcej. Jak obniżyć opłaty w ramach NC+?

Telewizja NC+ nie przygotowała dla swoich abonentów pakietów niższych niż te, które mieli na początku (z którymi zaczynali przygodę z Canal+ lub telewizją n) - twierdzili internauci korzystający dotychczas z platformy Cyfra+. Według nich przygotowane oferty były na ogół wyższe, a jeśli pozostawały takie same, to zmieniała się liczba kanałów.

Wypowiedzi odnośnie mało korzystnej nowej oferty internauci zamieszczali na facebookowym profilu ANTY NC+. Sprawą zainteresował się również UOKIK, który wszczął postępowanie wyjaśniające. 

W takiej sytuacji - gdy obowiązuje nas umowa na korzystanie z usług, ale nie zgadzamy się na zaproponowane nowe warunki korzystania - najlepiej rozmawiać bezpośrednio ze sprzedawcą i sugerować chęć skorzystania z oferty indywidualnej. Takie oferty zdarzają się, należy jednak jasno przedstawić swoje oczekiwania.

W przypadku gdy taka oferta nas nie satysfakcjonuje, uważamy, że np. klienci, którzy są nowi w platformie NC+, mają korzystniejsze warunki – wtedy należy rozwiązać umowę z NC+ i nabyć pakiet jako nowy klient. Taka sytuacja jest możliwa, NC+ umożliwiła klientom w związku z połączeniem dwóch firm i zmianą pakietów wcześniejszą rezygnację z umowy.

Są jednak pewne kruczki – otóż złożenie wypowiedzenia umowy nie może przekraczać 14 dni od zmiany (np. wyłączenia kanałów). Najlepiej złożyć wypowiedzenie od razu po otrzymaniu listu informującego o wprowadzanych zmianach. Jednak ostrzegamy – listy te zostały wysłane jako listy zwykłe, nie zawsze więc muszą dojść do adresatów. Najlepiej zadzwonić na infolinię NC+ i dopytać o szczegóły.

Powiązane artykuły

Powiązane artykuły